Monday, September 30, 2024

September 2024 Monthly Rereads

Opinions on all are my own



Murder With Peacocks by Donna Andrews
Meg Langslow #1
Followed by Murder with Puffins
This book came out February 7th, 2006
Audible book I own






Murder With Puffins by Donna Andrews
Meg Langslow #2
Four stars
This book came out June 15th, 2001
Audible book I own






Meg Langslow #3
This book came out October 12th, 2001
Audible book I own








Meg Langslow #4
This book came out September 6th, 2002
Audible book I own






We'll Always have Parrots by Donna Andrews
Meg Langslow #5
This book came out September 6th, 2002
Audible book I own





Owls Well That Ends Well by Donna Andrews
Meg Langlow #6
Four stars
This book came out March 7th, 2006
Audible book I own





No Nest for the Wicket by Donna Andrews
Meg Langslow #7
This book came out May 8, 2006
Audiobook from Audible





Meg Langslow #8
Three stars
This book came out August 7, 2007
Followed by Cockatiels at Seven
Audiobook from Audible



Cockatiels at Seven by Donna Andrews
Meg Langslow #9
This book came out July 8th, 2008
Audiobook from Audible








America's Geekheart by Pippa Grant
Four stars
This book came out April 5, 2019
Bro Code #2
Follows Flirting with the Frenemy
Followed by Liar, Liar, Hearts on Fire
Borrowed as ebook from Kindle Unlimited







Stud in the Stacks by Pippa Grant
Three and a half stars
Followed by Rockaway Bride
This book came out January 5th, 2018
Borrowed as ebook from Kindle Unlimited
Opinions are my own





The Soulmate Equation by Christina Lauren
Four stars
This book came out May 18th, 2021
DNADuos #1
Borrowed as ebook from Libby
Opinions are my own


No comments:

Post a Comment